NY MOTORCYKEL - IGEN!

En del av er undrar säkert vad herr Alnervik håller på med! 4e motorcykeln på 2 år! Det kanske är som svärfar uttryckte det i lördags - ska man hålla på och lägga en cykel / år på 195:an så behövs ju några stycken! Nja, riktigt så är inte fallet. Jag köpte ju förra året en Yamaha XJR som ersättare till min Triumph RS som ju gick ett mycket tragiskt öde till mötes! Måste säga att XJR:en var en trevlig hoj att åka på, men den kändes lite "gubbig". Är det något som jag hatar så är det att bli gubbe. Nu vet jag hur ni tänker - han är ju en gubbe, varför kämpa emot, men faktum är att jag inte känner mig som snart 40 år, snarare 30 eller om jag ska vara ärlig 25! Nu har jag införskaffat mig en Yamaha TDM, som är en "Offroadtouring" -  bara namnet låter yngre! Alltså känner jag mig yngre och ser yngre ut, åtminstone när visiret är nere!

Stay young!

_________________
*Daniel Alnervik*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0