Kan sommaren stanna hela sommaren?

Frågan som just nu figurerar i alla svenskars huvuden är huruvida vädret kommer att hålla sig på högtryckssidan under resten av sommarmånaderna eller inte! Jag tycker att utvecklingen är skrämmande lik 2007. Den stora skillnaden är dock att det då var April månad som liknade svensk högsommar. Med andra ord kan man ana en viss förskjutning av värmen vilket borde innebära att "regnandet" inte bör inledas förrän i Mitten på Juli, ungefär lagom till att jag inleder min semester.  Rent mentalt är det läge att ställa in sig på detta då jag under hösten 2007 gick ända in i november med känslan att "snart kommer nog solen och värmen"!

Som tur är är det ingen som vet vad som kommer att hända.....

Njut varje dag!

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0