NYA MC-KLÄDER!

Äntligen! Nu har jag fått ut lite pengar från försäkringsbolaget. Glädjande nog är det för mig rena vinstaffären att ha kört omkull. Trots detta hade jag mer än gärna varit utan "traumat". Som sagt, i dag har jag införskaffat nya kläder. Nu vet jag att man kan köra omkull även om man själv är "Kung på vägen" ....ler! Därför satsade jag denna gången på lite dyrare utrustning och en rejäl ryggskena. Inte för att jag har tänkt köra av igen ....men för er som inte vet - ASFALT ÄR HÅRT!

Nu saknas bara en ny hoj, men i dag har jag varit och provkört en Yamaha XJR 1300 och den föll mig i smaken. Det är en Touringhoj, och det känns helt okej eftersom media utmålade mig som en man i 40 års åldern!

Vi får se, efter helgen kanske jag cruisar igen.

Underbart!

_________________

*Daniel Alnervik*



Klicka för större bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0