JUST DE´, JAG HAR JU EN BLOGG!!

Nu är det längesedan jag skrev något. Tiden har varit knapp, men den som väntar på nåt gott ...

I Söndags hämtade jag min nya hoj, en Yamaha XJR 1300 - 00. Underbart att köra hoj igen även om jag känner mig lite kantig. Jag märker med tydlighet att jag är misstänksam mot alla bilister, som Uggla sjunger - Vem i hela världen kan man lita på?

Måste ju bara kommentera den underbara starten på sommarens EM-slutspel i Österrike / Schweiz. Visst var det gött att se Zuper Zlatan pumpa på med en sträckt vrist. Jag vrålade som ett Lejon när bollen letade sig in i maskorna. Jag vet att man ska akta sig för att dra för stora växlar av en framgång, men visst är Zlatan en potentiell EM-hjälte som kan skjuta Sverige hela vägen! Kändes också som att Henke Larsson verkligen passar in i Zlatans mönster. Ska man gå hela vägen krävs "mönsterpassning". Här tror jag att Uefa cupens främste målskytt genom tiderna passar perfekt, men troligen som framspelare!

Sommaren är kort .... men den regnar tydligen inte bort även om temperaturen nu bara når blygsamma 17 grader.

Passa på och njut ... vår tid är knapp!!

_________________

*Daniel Alnervik*

None


Kommentarer
Postat av: Totte

Just precis. Vår tid är knapp.



Min semester varade i 150 minuter...

2008-06-13 @ 12:47:24
URL: http://thomasjalkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0