Dax att inse ....hösten är här!

Efter klagomål från mina läsare om att semestern faktiskt är över tvingas jag nu att inse att det inte går att klamra sig fast vid semestertanken längre. Nu har livet satt högsta fart igen, med skola, dagis, företaget, jobbet och det är inte utan att man faktiskt tycker att det kan vara ganska skönt med lite rutiner. Det som stör uppladdningen inför hösten är dock det OS som pågår på konstiga tider. Jag har alltid känt passion för OS och jag finner mig själv ställa klockan för att se en svenska fajtas i Taekwondo. En sport som jag faktiskt inte visste fanns innan jag köpte aftonbladets OS bilaga. Jag har haft många tankar och upplevelser under min semester som jag hade tänkt dela med er, men i skrivande stund är dom som bortblåsta... Vi får se vilken tanke som först återkommer.

Nähä, nu e det dax att ladda inför Jörgens semi i pingis ... en sån sak kan man inte missa ... lev väl!
__________________

*Daniel Alnervik*

Kommentarer
Postat av: Totte

Hmmm... Dax att inse - VINTERN ÄR HÄR!!!

2008-10-31 @ 20:04:01
URL: http://thomasjalkling.blogg.se/
Postat av: Totte

Åååååå snart så är det vår!

2009-01-03 @ 09:37:58
URL: http://thomasjalkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0