Kniven på strupenteorin höll ...!

Hemmaplansfördelen är åter HV´s! Detta efter en klart godkänd bortamatch av Hjältarna! Att vinna borta mot ett formtoppat Linköping, i en match som betyder vinna eller försvinna, tyder på en moral och en vilja att vinna guldet som är enorm. Mardrömsstarten till trots (mål till LHC efter17! sekunder). Måste erkänna att jag kände mig rejält missmodig när LHC kvitterade till 3-3 i sista perren och när Melin och Tuppen dessutom drar på sig 2 helt horribla utvisningar i slutskedet höll tom en optimist som jag på att tappa konceptet. Nu lyfter vi på hatten för laget som inte gav upp och ser med tillförsikt fram emot nästa match!

FORZA HV!

image9

Kommentarer
Postat av: Totte

Det är så skönt! Förlust igår och jag hade kastat in min handduk... Nu känner jag på nytt guldvittring i serien som kan sluta hur som helst!
Ha en fantastiskt bra helg!

2008-04-12 @ 09:09:13
URL: http://thomasjalkling.blogg.se
Postat av: Totte

2-2!
Blir det match på söndag kommer jag upp!

2008-04-14 @ 22:52:37
URL: http://thomasjalkling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0